Hey..Welcome to the forum!
If you are already a member, Please click Login
If you are new here. Go on and press Register.
Have fun and get posting.

Smile



 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 hehehe lolz i just added widgets to website O.O

Go down 
AuthorMessage
UnRisen
Co-adminstrator
Co-adminstrator
avatar

Posts : 48
Join date : 2010-01-17
Age : 31
Location : Sitting In Meh Bedroom Playing CAEU

PostSubject: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   Wed Jan 20, 2010 11:20 am

i didn't even know they are possible but check it out like a real web site lol xD home page
Back to top Go down
Craig711
Admin
Admin
avatar

Posts : 84
Join date : 2010-01-16
Age : 22
Location : Scotland

PostSubject: Re: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   Wed Jan 20, 2010 11:22 am

lol nice

_________________
Back to top Go down
http://www.gamingpro.co.nr
UnRisen
Co-adminstrator
Co-adminstrator
avatar

Posts : 48
Join date : 2010-01-17
Age : 31
Location : Sitting In Meh Bedroom Playing CAEU

PostSubject: Re: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   Wed Jan 20, 2010 11:27 am

Craig711 wrote:
lol nice
yah it is nice but :/ dude how do i add something in tha middle? go here : gamingpro.co.nr
Back to top Go down
Craig711
Admin
Admin
avatar

Posts : 84
Join date : 2010-01-16
Age : 22
Location : Scotland

PostSubject: Re: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   Wed Jan 20, 2010 11:29 am

wow theres a problem in the site. it always comes blank wait do u mind me checking if its the widgets causing problem? affraid
edit: seems totally fine when portal and widgets are off. check it out now see if working Shocked

_________________
Back to top Go down
http://www.gamingpro.co.nr
UnRisen
Co-adminstrator
Co-adminstrator
avatar

Posts : 48
Join date : 2010-01-17
Age : 31
Location : Sitting In Meh Bedroom Playing CAEU

PostSubject: Re: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   Wed Jan 20, 2010 1:06 pm

Craig711 wrote:
wow theres a problem in the site. it always comes blank wait do u mind me checking if its the widgets causing problem? affraid
edit: seems totally fine when portal and widgets are off. check it out now see if working Shocked
nope cause the home page is gone affraid
Back to top Go down
Craig711
Admin
Admin
avatar

Posts : 84
Join date : 2010-01-16
Age : 22
Location : Scotland

PostSubject: Re: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   Wed Jan 20, 2010 1:11 pm

omg that was a homepage like in a proper site? affraid didnt know that wow. lol

_________________
Back to top Go down
http://www.gamingpro.co.nr
UnRisen
Co-adminstrator
Co-adminstrator
avatar

Posts : 48
Join date : 2010-01-17
Age : 31
Location : Sitting In Meh Bedroom Playing CAEU

PostSubject: Re: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   Wed Jan 20, 2010 1:13 pm

Craig711 wrote:
omg that was a homepage like in a proper site? affraid didnt know that wow. lol

Twisted Evil
Back to top Go down
Craig711
Admin
Admin
avatar

Posts : 84
Join date : 2010-01-16
Age : 22
Location : Scotland

PostSubject: Re: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   Wed Jan 20, 2010 1:16 pm

ok im gonna check it out didnt know that sorry Mad

_________________
Back to top Go down
http://www.gamingpro.co.nr
Sponsored content




PostSubject: Re: hehehe lolz i just added widgets to website O.O   

Back to top Go down
 
hehehe lolz i just added widgets to website O.O
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Other. Base discussion-
Jump to: